tirsdag den 4. maj 2010

Hæklebøger

Jeg elsker at hækle sjove og søde ting til min lille trold, men jeg mangler opskrifter! Så derfor tror jeg, at jeg vil ønske mig hæklebøger næste gang jeg har fødselsdag. Jeg har nemlig kun en, Politikens hæklebog af Lis Paludan, men jeg kunne godt tænke mig nogle med en masse sjove og spændende opskrifter i. Men hold da op hvor er det svært at vælge! Især når man "bare" surfer lidt rundt på nettet. Men så var det jeg tænkte at der må være en masse bloggere der sidder med nogle skønne hæklebøger som I måske kunne anbefale????

1 kommentar:

  1. jeg gik på biblioteket, men synes det er så svært at vælge, har bl.a. lånt en del med bamser osv. men kan ikke lige huske hvad de hedder... Men jeg ville forsøge biblioteket, for problemet er ofte at mange bøger er udsolgt så de ikke kan fås mere...
    Held og lykke med at finde nogle gode bøger :)
    Kh Micha

    SvarSlet