søndag den 16. maj 2010

Måske et tæppe?

For noget tid siden fandt jeg en æske med broderigarn i Netto. Jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle bruge det til, men tænkte at det måtte jeg hellere købe… Kender I det? ;-) Det bedste legetøj lige nu, er mors broderigarn...

Indtil nu har det bare ligget i min garnkasse og er ikke rigtig blevet brugt… Nå ja, når ikke lige min lille trold har haft fat i det. ;-) 

En dag faldt jeg over denne hjemmeside, hvorpå jeg så dette fuldstændig fantastiske tæppe! Jeg synes det er SÅ smukt og elsker alle de forskellige farver! Og jeg tænkte at det må jeg prøve at lave. Ja det bliver jo nok ikke lige så stort og smukt, men bare et lille et, så ville jeg blive glad. =) Heldigvis var der også en opskrift på dette smukke tæppe, se her. Men jeg kunne ikke helt overskue at skulle købe så mange forskellige garnnøgler, og når jeg har sat mig noget for, ja så skal det helst være NU!
IMG_3683 Så jeg gik igang med broderigarnet… Der er en masse forskellige farver, ja 50 stk. faktisk. Godt nok er der ikke så meget af hver farve, men hvad, det går nok. Og det er måske heller ikke det helt rigtige til at hækle med, men det er fint til mig. =)
Jeg har da fået hæklet nogle stykker, og jeg synes de er nemme at gå til. Skønt! Det hvide omkring, venter jeg med til jeg har fundet det garn der skal bruges til det… IMG_3694

1 kommentar:

  1. Hej Lea.

    Nøøøj det er flot det tæppe. Jeg kan SÅ godt forstå du gik igang med det samme, jeg sidder jo tilbage med nøjagtig samme følelse :o))
    Jeg synes det er en vildt fed idé at du hækler af broderigarn. Der er SÅ mange fine farver, og så er broderigarn ofte lidt blank i det. Totalt oplagt til formålet :o) Arj, jeg vil også igang ;o) Har bare et igangværende tæppeprojekt, så må hellere holde igen, og dog bare et lille tæppe ;o)
    Glæder mig til at se dit, indtil da vil jeg prøve at glemme jeg har set det, i håb om jeg kan lade være at gå igang :o)
    Lunde.

    SvarSlet