søndag den 6. oktober 2013

Garn på det sidste

Ja jeg er så blevet meget glad for instagram. Men her får I også lige et par billeder af mine projekter med garn på det sidste.

En vest blev færdig til en navngivningsfest.


Det går fremad med Evighedsprojektet.


Kasser med mine mange projekter. Kender I det?


Lidt strik til min svigermor.


Den sure citron. Hvor bagsiden er glad. (Opfordringen fra min søde datter) opskriften kan købes hos fox og Jane og er lavet af den altid hækleseje Asli.


Et par "armevarmere" som Sofie kalder det. 😉


Og et par benvarmere!


Et par hæklede håndledsvarmere til mig selv.


Denne babyvest er blevet færdig men mangler knapper.


Hæklede håndledsvarmere til min datter.


De hæklede håndledsvarmere i uld kan købes i valgfri farve. 125kr pr par til børn. 175kr pr par til voksne. Skriv en mail til lea.puf@gmail.com

4 kommentarer:

  1. Slap ski da lige af Lea, du får noget hånden, hvor er det TOP FEDT :o) Og hvor er du blevet total strikkesej. De der benvarmere med flotte snoninger, jeg er imponeret :o) Den Alpakka du er ved at strikke af, åh den er SÅ lækker. Den har jeg også hæklet noget i :o) Hmm, det dersens Instagram....... Det drager vidst flere og flere bloggere til sig :o/ Er glad for du stadig er at finde herinde, for Lunde bliver ikke Insta-fan foreløbig !!! Det går ikke med flere tidsrøvere ;o)

    Kan du nu have en rigtig dejlig søndag, hils familien.

    Kram Lunde

    SvarSlet
  2. Du får da lavet masser af lækre sager :0)

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor har du været produktiv. Lækre ting du har lavet :)

    SvarSlet
  4. Årh ja! Du er produktiv :-) Endnu engang tak, fordi du ville testhækle for mig :-)

    SvarSlet